JUS MANGGIS SHAMELIN

PRODUK MESTI DIMILIKI OLEH SETIAP INDIVIDU DEMI KESIHATAN YANG BERKEKALAN



KESIHATAN ADALAH HARTA YANG PALING BERNILAI DALAM HIDUP SEMUA INSAN

Rasulullah SAW mengingatkan tentang dua nikmat yang sering manusia lupakan iaitu nikmat kesihatan dan nikmat waktu lapang. Tubuh badan yang sihat merupakan nikmat kesihatan yang perlu disyukuri dan dimanafaatkan pada jalan kebaikan dan makruf. Kekuatan fizikal dan kesihatan tubuh badan antara kekuatan yang Allah anugerahkan kepada manusia. Tubuh yang sihat dan bertenaga menyumbang kepada kesempurnaan hidup.

Tuesday, March 23, 2010

APA KATA PAKAR MENGENAI JUS MANGGIS ?

APA KATA PAKAR?
Dr Sam Walters -Naturopath (Masater Dlm Biologi). Jika anda tahu apa yang saya tahu,anda tidak akan kemana mana tanpa Jus Manggis.Antioksidan adalah kunci sebenar pada masa hadapan untuk rawatan penyakit. Buah manggis mengandungi elemen-elemen yang mampu membantu memulihkan secara langsung kebanyakan penyakit yg wujud pd hari ini. Manggis adalah agen antioksida. Kulit manggis mengandungi XANTON yg berkesan untuk pengkulturan kanser payudara,kanser paru-paru,kanser perut dan leukimia. Jus Manggis menjadi satu senjata untuk mengatasi kanser,dimana ia telah memulangkan kehidupan mereka yg majoriti ditahap 4 keatas.
Dr Albert Miller. Pakar Kesihatan Keluarga. Saya amat kagum pada kesan anti radang nya, pengurangan bengkak sendi dan pengurangan rasa sakit,amat ketara setelah mengambil jus manggis ini.Saya juga memberi pesakit yang mempunyai masalah Kulit yang Kronik seperti eczema dan dermatitis, semua menunjukkan kemajuan yang amat baik.Masalah pesakit PROSTAT pun sama.
Khasiat terhebat daripada manggis ini,tentang penyakit Auto imun hasil yang hebat dapat diperolehi Dr JameGraham-Gynecologic Oncologist. Saya telah mengalami arthriis yang teruk pada sendi dan buku lali. Saya berjalan degan tulang diatas tulang mengalami sakit yang teruk.Saya juga mengalami ulser,dan paras heamoglobin ke tahap 6 dan dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi.Selepas 3 hari mengambil jus manggis,saya merasakan perubahan yang ketara pada masalah kesihatan dimana beransur ansur baik.Saya amat yakin mengesyorkan anda mencuba jus manggis ini.
Dr Shermann Sugar Singleton. Saya mempunyai seorang anak kecil yang mendidap ECZEMA yang teruk,jadi saya member anak saya jus manggis selama 5 hari eczemanya sembuh degan sepenuhnya. Wah !!! sangat hebat jus manggis ini kerana saya lihat dengan mata sendiri pemulihannya.
Robert Edgar Burns Satu Keinginan Baru Untuk Hidup.

No comments:

Post a Comment