JUS MANGGIS SHAMELIN

PRODUK MESTI DIMILIKI OLEH SETIAP INDIVIDU DEMI KESIHATAN YANG BERKEKALAN



KESIHATAN ADALAH HARTA YANG PALING BERNILAI DALAM HIDUP SEMUA INSAN

Rasulullah SAW mengingatkan tentang dua nikmat yang sering manusia lupakan iaitu nikmat kesihatan dan nikmat waktu lapang. Tubuh badan yang sihat merupakan nikmat kesihatan yang perlu disyukuri dan dimanafaatkan pada jalan kebaikan dan makruf. Kekuatan fizikal dan kesihatan tubuh badan antara kekuatan yang Allah anugerahkan kepada manusia. Tubuh yang sihat dan bertenaga menyumbang kepada kesempurnaan hidup.

Tuesday, March 23, 2010

KONGSI RAHSIA KEHEBATAN JUS MANGGIS SHAMELIN !!!

Mengapa anda perlu menggunakan Jus Manggis Shamelin ?

Perubahan gaya hidup, pencemaran dan cara pemakanan yang kurang seimbang menyumbangkan kepada kekurangan Antioksida di dalam tubuh badan kita. Kekurangan bahan Antioksida ini mengakibatkan bertambahnya radikal bebas didalam badan dan meningkatkan Tekanan Oksidatif yang membentuk sel-sel yang bermasalah. Sel-sel yang bermasalah ini dikenal pasti sebagai penyebab utama penuaan diri dan timbulnya pelbagai penyakit kronik separti barah, penyakit jantung, alzheimer dan lain-lain.
Radikal bebas bertindak dan membiak secara perlahan dalam badan serta merosakkan sistem pertahanan tubuh badan kita. Saintis menganggarkan lebih 10,000 radikal bebas menyerang sel-sel badan kita setiap hari. Oleh itu, badan kita memerlukan bekalan Antioksida luaran yang mencukupi.

Shamelin Mangostyn Juice merupakan minuman kesihatan Antioksida yang dihasilkan menggunakan teknologi menyeluruh buah manggis iaitu isi+biji+kulit, ekstrak manggis, ekstrak acai, ekstrak biji anggur, ekstrak delima, puri rossele serta jus epal. Kombinasi 6 sumber semula jadi ini memberikan anda keperluan antioksida-antioksida yang diperlukan oleh badan. Kajian terhadap antioksida pada kandungan Shamelin Jus Manggis ini telah dikaji oleh penyelidik daripada Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FRIM) mengikut piawaian dan sukatan yang terkawal. Dengan penambahan D-Ribose pada minuman kesihatan ini, ia mampu memberikan anda tenaga serta kesihatan yang menyeluruh.

No comments:

Post a Comment